Återförenade.

Jag kände att jag behövde damma av här lite, gått en liten tid utan inlägg här nu va.
Men så kan det gå om man återförenats med sitt ex. Ja, jag och Johannes är tillsammans igen. Det är väldigt fint! :)
Annars börjar nog bli liiite skoltrött, skulle jag tro. Inte så konstigt om man tänker efter, man har ju liksom gått i skolan under ett x antal år nu.
Och vädret måste jag ju ta upp, det är helt crazy! Just nu snöar det lite lätt ute, vilket det gjort i stort sett hela dagen. Ena stunden har det varit solsken plus snö, eller så har det varit ganska kallt och hagel. Hmm... Det gick liksom från heta dagar som nästan lurade en att det var mitt i sommaren, till detta kalla, skumma väder.
Vet inte riktigt vad mer jag kan dokumentera här just nu. Så nu blir det sängdags. Natti.


Bild från fotosessionen med vännerna.
Jag fotograferad av Agnes.
(Redigerad)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0