11 maj.

Tycker att det känns väldigt bra nu då inga läxor är inplanerade just nu och sedan har vi friluftsdag imorgon. Vilket innebär att vi börjar kl. 10 och ska vara ute vid Långanäs och ha det trevligt med aktiviteter o.s.v. Får se om det blir något dopp där ute också, det är en ganska fin badplats där nämligen. :)

Annars då.. Kan berätta om den senaste söndagen, för då fyllde älsklingen år och då hade vi det väldigt fint tillsammans. Vaknade upp hos honom och han fick röda rosor av mig. Vi gick sedan ut på stan och åt på en najs restaurang i solen och sedan fikade vi. Sedan drog vi ut med filtar och musik i gröngräset för att ligga där och njuta av solskenet. Dagen avslutades med ett pass på gymmet tillsammans. :) Måste säga att han var duktig, min älskling. ;)

Igår hängde jag med hela tjejgänget. Vi var vid den lilla sjön Rolandsdamm, det kanske är en damm då, och filmade en liten scen till min och Agnes film. Och sedan drog vi allihop till gymmet.

Men efter solsken kommer ju regn, man kan ju liksom vända på "efter regn kommer solsken". Ah.. De där nationella matteproven var inte kul alls. Hann inte läsa de allra sista uppgifterna ens, och en del uppgifter var för svåra, så nja, det gick inget vidare.

Jag sover hos Johannes inatt <3 Pappa gick med på det! Snel papi. Men vi börjar ju senare imorgon, och dessutom är det ju ingen vanlig skoldag med plugg.

Puss!


Utanför mitt fönster, då det snöade ganska nyligen.
Jo, som sagt så var vädret helskumt den stunden.
:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0