Sitter och försöker komma på en kreativ rubrik. Men nä.

Jag vaknade upp bredvid världens bästa pojkvän imorse. Vi tittade lite på en tecknad serie; "En cell- sam historia" som handlar om människokroppen. Den är väldigt gullig och faktiskt väldigt lärorik, hihi. :)
Sedan drog jag mig hemåt för att dra till gymmet med pappa och träna. Jo, jag har tränat idag! Det var inte igår om man säger så, inte gymträning iallafall... Det gick bra och det var inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara. ;)
Jag blev färdig innan pappa, drog hem och duschade för att sedan ta en fika på stan tillsammans med pappa och bröderna. :) Drack latte för en gångs skull, bara för att passa på liksom, men den var sådär. Druckit godare.
Men trevligt att fika med 3/4 av männen i min familj, yes! :)
Så kul att broder David är på besök! Men synd att han redan åker tillbaks till Växjö imorgon igen. Har ju trevligt med honom ju. :)
Sedan skjutsade papsen ut oss till mamsen. Så vi har chillat här ute på vischan ikväll. Tittat på melodifestivalen, vilken var sådär. Finalisten var inte helt rätt enligt mitt tyckte- Eric Saade med låten Popular.
När jag hör låten vill jag bara dansa loss, jo det är ju trevligt, men texten är b och Saade är skum...
Jag röstade på The Moniker med Oh My God!, vilken faktiskt kom trea. Och Brolle kom sist, vilket var en aning förvånansvärt. Så, det var sådär som sagt.
Peace out!


Haha! Hittade en "fin" bild från 9 januari på mig och Isak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0