Måndag.

Skolan idag gick helt okey med spanska, biologi, SO, matematik och engelska, och jag har återigen varit hos tandläkaren. Fick lila gummiband på rälsen på min beställning. Kände att jag ville köra på färg igen, men allra helst hade jag beställt en skrotrensning i min mun... Efter typ fyra år med den i munnen så vore det inte fel att slippa den. Det blir nog till sommaren sade hon, tandsköterskan. :) Det blir säkert finemang!

Sedan följde vännerna med mig ut till vischan för att baka lite. Vi blev tillfrågade att baka nåt gött till personalrummet för att tjäna lite stålar till klasskassan, vilket vi ställde upp på gulliga som vi är. ;)
Vi bakade kärleksmums, vilka blev delikata! Vi skrev också ett rimm som vi ska ställa bredvid kakorna, det lyder såhär; "Dessa kakor du framför dig ser, där du står och ler, vi dig smaka ber. Ta dig nu en bit, för vi lovar dig- de smakar inte skit!!"
Haha, bra vi är! :D Så kreativt.

Annars då... Jag är sååå sugen på att skaffa dreads nu!
Vännerna är väldigt positiva till det när jag frågar vad de tycker om det. Jag behöver pengar! $.$
Ska nog få en månadspengs-liknande summa av mamsen nu i veckan, vilket jag bockar och bugar för! Ska hålla hårt i dem nu, vilket är en utmaning.. Mmm-hmm.. ;)

När vännerna åkt hem till sitt kände jag mig lite dämpad. En typisk känsla för mig då jag inte ätit mat på ett tag. Och allt kändes så surt, och jag kände mig dum som lät det gå ut över omgivningen. Men det är bättre nu, det brukar ju gå över efter en stund..

Ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0