Fredagen den fjärde mars.

Ännu en skolvecka är avklarad denna termin. Det går ju fort det här!
Veckan har bland annat bestått av fint umgänge med älskling, utvecklingsamtal, lite plugg och sånt. Och nu är det helg igen. :)
Hängde med vännerna här hemma hos mig idag, spelade spel och drack kaffe. Typ det vanliga då. ;) Men trevligt, ja. :)
Denna fredagskväll ska jag börja på hotellet för att äta något middags-liknande. Lite spännande då jag aldrig ätit där förut, så vitt jag minns iallafall. Det är after work där nu, och jag drar dit med pappa och Elisabeth bara för käket då :p Sedan drar jag till älskling :*



Bläddrade bland mina mobilbilder bara för att göra inlägget icke- bildlöst. ;)
1 december 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0