10 mars.

Det är torsdag och gött att vara lite ledig, som sagt. :)
Jag gick hem till älskling sent igårkväll och sov hos honom inatt. Det blev inte så mycket sömn dock.. Jag vaknade upp varje timme mellan 01-03 typ, och mina ben var rastlösa på något konstigt sätt så jag kunde inte vara stilla. Sedan vaknade vi runt 8 imorse. Så idag har jag varit ganska trött. :p Men det var det värt, att få vara nära min Johannes är ju värt så mycket. Det är finast!
Vi knallade in mot stan i förmiddags för att älskling skulle fixa en grej på arbetsförmedlingen och sådär. Tog en kölapp, väntade och gick sedan till bibblan i väntan för att han skulle skriva ut ett papper. Vi tänkte att vi skulle hinna tillbaka då det var typ sju på tur innan honom. Men när vi kom tillbaka dit sedan så hade Johannes tur precis varit. Osis!
När det blev hans tur så gick jag hem. Men sedan kom han hem hit efter en stund igen, överraskade mig med sitt besök, hihi.
Sedan åt jag lunch, pluggade lite kemi och sedan drog jag hem till morföräldrarna för en fika och lite umgänge. Stannade tills det blev middag då mamma kom dit för att äta med oss, tydligen. Så det blev ju jättefint när jag fick träffa henne också! :)
Imorgon kommer broder David till stan för att hälsa på. Kul att träffa min kära gamle bror! :) Haha, jo men 23 år är ju gammalt, woop! ;)
Ikväll chillar jag hemma hos papsen i mjukiskläder och sedan blir det nog en film innan jag somnar. Paranormal Activity skulle nog rulla på TVn ikväll. Kanske är den jag sett, det får visa sig.

Peace.
Någon tysk tjej jag fann bland google- bilder.
Hon har näspiercing, som jag.
Och dreads, som jag.. inte har ÄN.
Såå fint!

Kommentarer
Postat av: hedda ♥

vad tyckte du om melodifestivalen igår? :)

2011-03-13 @ 16:00:04
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0