Roadtrip.

Hey! :)

Igår kväll blev det till att chilla med vännerna hemma hos Agnes. Kvällen blev inte riktigt som vi tänkt oss, men det blev ju ganska trevligt ändå. Vi satt ute på deras uteplats, trotsade den ganska kyliga kvällen med filtar, tända ljus och hög musik.
Kändes dock lite konstigt att inte sova bredvid min älskling inatt, efter att ha sovit vid hans sida varje kväll denna vecka.. Istället sov jag i ett rum på en madrass tillsammans med mina tre gulliga vänner Amanda, Agnes och Josefine. Och jag vaknade först av alla runt klockan elva, och hade lite bråttom. Så jag funderade antingen på att cykla hem och äta frukost, eller väcka dem och fråga snällt om vi kunde käka frukost. Men då vaknade de till och vi åt frulle tillsammans innan jag drog. :)

Mamma kom och hämtade upp mig och David, för att åka till Växjö där han har sin lägenhet och rensa den ifrån några möbler. Han är här i stan över sommaren och sedan drar han till Japan i höst (wow, sicken upplevelse!) och efter det hade han nog mest praktik och mindre pluggande, så han behöver inte lägenheten så länge till.
Jag sprang fram och tillbaka med prylar samtidigt som magen typ krampade, Mr. Cowberry har nyligen gjort en visit hos mig, jättekul.. :p Annars var det fint att få vara med mamma lite och käka på Donken. :D

Nu chillar jag som bara jag kan och funderar på att titta på True Blood- det sista avsnittet av säsong tre, tror jag! Åh. :( Lyssnar just nu på den underbara låten Underneath your clothes med Shakira, och saknar min Johannes en massa. <3

I förrgår, med plattat hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0