Kalmar / Kolboda.

Då var jag hemma igen, efter nästan en hel vecka med mina tre vänner i en stuga. :)
Vi har haft det väldigt mysigt må jag säga, och varit mycket duktiga som ordnat med middagar och sånt där alldeles själva! ;)
Vi firade då midsommar där med hennes familj och en del av hennes släkt. Och det var lite trevligt det med en massa god mat och annat gött. Och sedan gick vi ned till campingen där det var midsommarfirande. Vi ville mest känna av lite midsommarfeeling, det var bara jag som ville dansa runt stången så jag stod över, hehe. :)
Idag var det skön värme som vi längtat efter nu i veckan, vädret har ju inte varit det bästa... Så idag blev det ett uppfriskande dopp i havet. :)
Amanda och jag drog hem ikväll med Agnes föräldrar, och Agnes och Jozzan drar hem på tisdag.
Fina vänner jag har <3
Nu blir det några bilder;




Kommentarer
Postat av: Sofia Allstrin

sv: tack desamma Ester! :D Miss u <3

2011-06-27 @ 10:38:02
URL: http://sofiaallstrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0