13e juni.

Åh, du ljuva sommar!

Sitter och äter jordgubbar som jag köpte av en lite halvskum tjej på Eksjös torg (hon var tyst typ hela tiden samtidigt som jag snackade lite, jag frågar om jag får välja kartong, hon svarar ja och sedan säger jag "är de inte ganska billiga?" och då svarar hon "I talk no swedish". Eh, lite weird) och lyssnar på Kent- låtar från albumet En plats i solen, som jag tycker är lite sådär somrigt då jag lyssnade mycket på de låtarna förra sommaren.
Samtidigt väntar jag på min vän Agnes som nog är på väg hit till mig snart. :)

Vaknade upp bredvid min Johannes imorse, han drog till en utbildning samtidigt som jag fortsatte vila ut någon dryg timma hemma hos honom. Pappa ringde och väckte mig för att tala om att han bokat tid åt mig hos syokonsulenten på gymnasiet. Jag tycker att det här med gymnasievalet har blivit väldigt svårt! Är inte säker på om jag verkligen vill/borde gå natur. Funderar på omvårdnad eller samhäll istället nu...

Nu har jag i alla fall duschat och gjort mig i ordning för en dag som lär bli fin! Ska strosa runt på stan med Agnes snart. Kolla runt lite och äta någon slush eller dylikt. :)

xoxo


Jordgubbar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0