Tjugosjunde.

Idag jobbade från halv 5 till halv 9 ikväll, grillade korv med åldringarna ute på deras balkong innan vi drog iväg till campingen för att lyssna på Anton Hildorsson som är ifrån Eksjö och var med i Idol något år, när det nu var. Han och hans polare från Stockholm som spelade på synth var där och drog igenom ett helt gäng fina låtar.

Annars idag innan jobbet har jag hängt med min pojkvän och hans lillebror Levi på stan. Tog en frukost på Princess och sedan köpte Johannes ett brädspel - Settlers of Catan. Det är en tysk vid namn Klaus Teuber som utvecklat spelet, och han är tydligen tandläkare utöver sitt speldesignar- yrke ser jag på Wikipedia, hehe. Vilket vi sedan gick hem och spelade hos mig tillsammans med broder David min. Mycket trevligt spel, men jag var lite borta bara.. ;p Som vanligt då... ;) Och sedan drog vi allihop och käkade pizza innan det blev jobbdags för mig. Fint. :)

Imorgon börjar jag klockan 11 och då är det sista sommarjobbsdagen på Mogården.. Känns både trist och fint. Det är så trevligt där ju och jag känner de som bor där ganska väl då jag varit där en vecka på prao en gång förut. Men nu kan jag chilla ännu mer, ta vara på sommarlovet och hitta på lite kul istället! :D Danmark, Kolmården och lite festival, jo det är väl lite sånt trevligt som väntar kanske. 

PEACE!


Playing Settlers of Catan.
Levi, älskling & bro'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0