Ljuva lördag.

Denna lördag kunde ju varit än ljuvare, men jag är tyvärr inte med min pojkvän denna helg. Hard working man det där, typ. ;)
Men jag är ju hos min fina mor och har det fint! Sov i min nya undersköna säng inatt. Mormor och morfar köpte nya, så Isak och jag fick deras 4 år gamla sängar som är skyhöga. :) Jag la mig ovanligt tidigt för att vara helg bara för att jag för ovanlighetens skull var trött under kvällen, och vaknade därför inte så sent idag. Gött!

Mamma och jag var ute och gick en promenad i skogen med våra goa jyckar förut, och då hittade vi kantareller. Mamma bar dem i ena handen, och jag frågade "mamma, har du fått svamp?", hehe.. "jo, men tror du att det här kan vara tecken på svamp, de ser ut som svampar va?". Vilken humor! :D
Och nu sitter jag här med mammas mobila internet då det inte finns något normalt internet här just nu, probs.. :p

Nu har jag druckit upp min mugg kaffe och ska nog läsa lite, i min sista True Blood- bok och i Jag överlevde! och båda är snart slut. Jag läser alltid böcker, alltid! Så sedan blir det nog Låt den rätte komma in. :) Känner att jag borde väntat med att se filmen tills jag läst ut boken, tycker att den ordningen känns bäst egentligen.

PEACE!


Såhär ser jag ut idag på ett ungefär, för er nyfikna. ;)
Och så kan ni se min höööga säng där i bakgrunden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0