Den 30 juli.

Så välmående jag känner mig efter att ha varit ute och joggat. Tog med mig Morris i kopplet på en bra runda. :)
Är hos mamma ute på vischan nu efter det avklarade sommarjobbet, vilket är mycket fiiint!
Vaknade efter en natt med galna drömmar om skottlossning då familjen var iväg på någon konsert och sedan hade jag ett hål i mitt ben där man såg rakt in till vävnaden och allt och där i låg det gurka (WTF? Liksom). Det är något med min nya säng, jag drömmer typ varje natt jag sover i den, och det är konstiga drömmar det.

Jag har även bakat en kladdkaka, och den får nog mormor och morfar smaka på, vilken tajming att de ringer och vill komma och fika just idag! ;)
Och istället för att vara med älskling ikväll, så blir det till att dra till honom imorgonkväll och basta hos hans föräldrar och på måndag blir det till att storstäda hans rum. :) Ikväll blir det tevetittande med mamma istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0