23e juli - Kärlek och Hemskheter.

Åh, det där som hänt i Norge alltså, förfärliiigt är det! En man på 32 år har mördat runt hundra personer, och det är nog en del väldigt unga- det är hemskt.
Älskling som är med i SSU fick order om att delta i en tyst minut med en fana på torget tidigare idag, och jag gick dit och ställde mig bredvid honom för att delta. Det är ju fint att politiken reagerar så, och det snabbt, som älskling sade.
R.I.P.

Annars har jag haft en mycket fin helg med min underbara och helt fantastiska pojkvän (skriver säkert det gång på gång, alltså hur fin han är, men aaahh). :)
Spelade lite dataspel, Alice Madness Returns som är awesome! Fast det går sådär för mig att få igång spelfingrarna, kontroll- knappar hit och dit liksom.. :p
Och igår var jag också med min fina vän Miranda en stund. Snackade om lite allt möjligt, det var ett tag sedan vi sågs förra gången, så. :)
Ikväll är Johannes iväg och har det trevligt med sina vänner och jag själv drar med far och lillebror på bio- Transformers 3. Najs!

Randomness.
Mindre god Cola...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0