Tuesday it is.

Goddagens goddagens!
Åter en skoldag är avklarad, en skoldag bestående av en mattelektion med procenträknande på morgonen, lite svenska då vi fixade lite med klasströjorna, sedan en kreativ bildlektion följt av idrott då killarna och tjejerna var för sig och vi tjejer körde några roliga "stationer", lunch på det och sedan en timmes språk sist av allt. Körde ett spel i slutet, jag var med tre killar och hade rätt kul, för vi kunde inte mycket då det var svåra meningar att översätta, "borde vi kunna det här, eller?", sade Jesper. Haha.
Sedan köpte jag en kaffe i kaféet, och en liten grabb råkade krocka in i mig så att det skvätte kaffe över honom. Jag stod bara där och såg hur det skvätt på honom, och sedan vrålskriker han. "Oh, shit... Stackarn", tänkte jag. Så kan det gå, ja.
Uh, min mage är fucked up nu. Kaffe är inte bra, nä. :p
Nu blir det att ta en dusch, och sedan hoppas jag att Johannes kommer förbi, eller att vi träffas nånstans i alla fall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0