Dag 18– Mina drömmar.

Mina drömmar... De är att mitt liv blir fyllt med roliga, spännande, intressant, fartfyllda och fantastiska upplevelser!
Typ. Men lite djupare kanske...
Att jag skaffar ett intressant jobb, är lycklig och mår bra i framtiden och uppfyller mål som jag sätter upp.
Yrken som vore sådär extraordinärt intressanta vore ju att bli författare, läkare eller kanske lärare.
Att bo i ett annat land vore häftigt! Isåfall skulle jag nog vilja bo i Berlin eller kanske i någon vacker fransk stad?
Jag har faktiskt inte direkt några speciella drömmar, egentligen. Men det där var väl lite om hur jag skulle vilja att min framtid ser ut.
Kände bara för att lägga upp detta kollage.
Vi hade i uppgift på hemkunskapen att inreda en lägenhet.
Och detta är mitt kök då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0