Cheese 'n' biscuits.

Mamma plockade upp mig och vi åkte och handlade lite. Chips och lite annat gött till kvällen och sådär. :)
Sedan drog vi och fikade hemma hos mormor och morfar, och sedan åkte vi hem hit.
Jag läste ut bok nummer 2 i True Blood- serien. De är så bra, alltså!
Och sedan blev det middag följt av chill resten av kvällen med snacks framför datorn/teven och sedan käkade mamsen och jag ost och kex framför en liten del av filmen Changeling. Vi köpte hem den för ett litet tag sedan, men mamma pallade inte se så mycket, och då jag sett den förut så kollade jag inte vidare själv.

Nu sitter jag här vid mammas jobb- laptop i köket (skulle sitta fint med en egen sånhär manick snart..) och chattar med schyssta Linda på fejan och lyssnar på härlig musik. Dock är det ingen jättehärlig stol jag placerat häcken på, min rygg blir galet trött av dessa stolar har jag märkt, så snart blir det sängen! Gött mos.

Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0