11/1 '11

Tjena :)

Skolan är igång, vilket känns ok och läget är bara bra, om jag bortser från att jag är förkyld och hostar rätt mycket... Ibland uppkommer hostattacker vilket skedde inatt då jag tydligen väckte brorsan och det kändes inte bra alls, nästan som att jag skulle spy, och sedan lite i skolan idag och i bussen på väg hem. J*vla hosta! Inte kul alls :(

Jag åkte, som skrivet var, med bussen hem till mamma idag. Gick en sväng med hundarna, duschade och pluggade, och nu kollar jag lite på datorn här innan vi drar till stan och firar morfar som fyller år. Det blir med smörgåstårta och ett överrasknings-besök för mormor och morfar- morfars systers son Gunnar kommer hit från Stockholm. Har nog aldrig träffat honom eller så, men det blir nog trevligt! :)

Btw, jag är med i en tävling på min kompis Agnes blogg. Man ska länka till den om man är med, så här har ni tävlingen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0