1 januari 2011.

Detta år kommer bli helt fucking fantastiskt!
Jag kommer lära mig en massa nytt, vara med om minst en fin resa (en skön Greklandsresa är beställd till sommaren), ha det otroligt kul, älska järnet och, helt enkelt, leva livet!
Det är inte mycket som tynger mig i mitt liv just nu, det är snarare tvärtom- jag har en underbar pojkvän som jag älskar över väldigt mycket annat! Han är grymt bra, nej det är han inte förresten- för han är bäst! ♥
Denna nyårsafton var grymt kul! Jag var med min älskling och en massa annat härligt folk och firade det nya året med buller och brak. Bäst på länge! :D
Idag är jag då rätt trött, rätt borta, rätt fräsch o.s.v... Men det var det värt!

Ha en fantastisk fortsättning på det nya året!

Plockar fram några webcam-bilder från år 2010;

April;

Augusti;

Lite random sådär från april och augusti bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0