Valentine's Day.

Idag, när jag vaknat upp på bra humör hemma hos mamma, så hängde jag med mina morföräldrar en sväng till Vetlanda. De hade några ärenden där, men jag hängde främst med för att luncha tillsammans med dem. Trevligt trevligt! :)

Nu är jag hemma hos min älskling, och har varit det sedan jag kom hem från Vetlanda typ. Vi har myst, lyssnat på musik, ätit spaghetti och choklad och tittat på Neverending Story. Och det var den bästa Alla hjärtans dag jag haft någonsin, för jag är tillsammans med en helt fantastisk person som jag älskar och mår så himla bra med. Det är helt otroligt underbart hur fint det är att vara med honom! Han finns alltid för mig, och gör så mycket för mig. Tack så himla mycket för att du finns min älskade, du betyder så mycket för mig. ♥

Just nu håller älsklingen på med sitt kastspö som han ska sätta upp på en vägg i sitt rum, över sitt akvarium. Hehe, kul! :)
Och jag sitter här och skriver. Men nu ska jag inte sitta här och kolla in i skärmen längre, utan istället vara med min vackra Johannes, och sova snart förmodligen. :)

PEACE AND LOVE.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0