SPORTLOV.

Solen skiner utanför fönstret, över gamlastan's hustak- så fint. :)
Det är lördag, jag har dammsugit åt pappa och nu dricker jag kaffe i väntan på att mamma ska komma från skogen efter dagens jakt. Och framförallt- det är sportlov nu! Glömmer typ bort det, så har tänkt att det är skola på måndag ett tag nu tills för en stund sedan då det slog mig, hehe.
Allt är bara förutom att jag saknar min älskling, och andra människor också. Som min brorsa Johannes som bor och jobbar i Norge nu för tiden. Saknar honom grymt mycket, min bästa vän, min älskade bror!
Och min stora släkt som jag träffar alltför sällan... Inte kul ju. ♥
Och sedan har jag ont i de nedre regionerna av revbenen, det känns som att jag fått två slag, ett i varje sida liksom.
Det kallas typ träningsvärk, tror jag.. Otränad som jag är just nu, så var det där "passet - som - Jozzan - och - jag - trodde - var - boxercise - men - som - var- core" i torsdags väldigt ansträngande! Haha, vi körde hela passet utan att veta om att det var core- träning, så vi frågade hon som höll i det bara: "skulle det inte vara boxercise här nu?". Det stod väl fel på internet, eller så är det inte säsong för det nu bara. Well well! Något positivt var att vi slapp betala de 50 spännen som det kostar för ett pass. :D Hehe.
Idag drar jag ut på vischan till mamsen. Jag ska inse att det är sportlov nu, andas djupa andetag, gå en promenad i solen och bara umgås med min fina mamma. :) Härligt!
C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0