Piercing.

Bloggen.. juste ja! :)
Kan meddela att vi nu har gjort två nationella prov i skolan. I svenska, läsförståelse i tisdags och idag hade vi en uppsats då man skulle skriva en text baserad på en rubrik. Det fanns fyra olika sorts texter man kunde skriva, och jag valde att skriva en krönika om kärlek, vilket jag tyckte gick väldigt bra! :)
Kan också meddela att jag älskar min Johannes mest!
Köpte fika efter skolan igår och gick hem till honom. Hade det helmysigt! Du är bäst, min panter. ♥ Hihi.

I måndags var jag ju och piercade mig, och det blev fint! Blev helnöjd med den. Det går fint för den att läka också, så det är toppenbra med den. :D

Idag hänger jag med min söta vän Mannie. :)
Vi gick och fikade efter skolan och sedan gick vi på stan en sväng. Kollade lite och köpte en foundation. Sedan traskade vi hem till mig och har nu chillat här.
Klockan sju blir det träning! Grymt gött! Det blir boxercise med Jozzan, och vi får ju hoppas att det verkligen är något där ikväll, har ingen aning om ifall det är säsong för det nu liksom.


Vi fick våra klasströjor i veckan också. "Töntvarning",
och på baksidan är alla i klassen målade som grisar,
och jag har huggtänder, som en vampyr ;)




Mannie and Estie.

Kommentarer
Postat av: Angie

SV: Du är söt!

2011-02-10 @ 18:41:40
URL: http://agneesekedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0