Sunday.

Jag slapp vara ensam hela dagen igår iallafall. Jag ringde Agnes, mötte upp henne, knallade hem till mig, snackade och åt nudlar, traskade mot ICA för att handla åt hennes mamma och sedan gick vi hem till Agnes i kylan. :)
Vi hade det mysigt med middag tillsammans med hennes familj framför melodifestivalen (vilken var rätt kass igår..) och sedan spelade vi Den försvunna diamanten (ett utav de bästa sällskapsspel som finns tycker jag!) och Geni.
Snackade också om sommaren, och om vad vi vill hitta på i sommar. Vi vill åka iväg någonstans!
Lade oss någon timma eller två efter midnatt för att läsa i varsin bok och sedan slumra.
Jättetrevligt! :)
Idag sov vi ut och sedan blev det äggfrukost runt 14 idag, haha. Yum! :)
Nu chillar vi och jag väntar på att mamma ska hämta upp mig här. Sedan åker jag med henne ut för att umgås med henne resten av denna söndag och sedan ska jag ta hand om våra hundar måndag och tisdag då mamsen far till Göteborg.
Och imorgon börjar ju skolan igen ja. Det kommer nog gå fort nu, som vanligt. Alltså, till sommarlovet. :)
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0