Crazy Beautiful Life.

Nähä.. Jag mobilbloggade från min nya mobil innan, men det inlägget har tydligen inte publicerats. Skumt..
Mobilen är bra annars. :)
Jag är hemma själv här i lägenheten, varit det sedan i förrgår, fast älskling sov ju över här natten till fredag och jag var med honom hela dagen igår, så jag har ju inte varit ensam iallafall. :)
Igår gick vi hem till honom (det var ingen bra stämning först, ingen bra start på den fredagen...Hmm..), och chillade, jag försökte plugga lite till spanskaprovet och sådär, annars hände inte så mycket under dagen. Senare gick vi ut och åt pizza och sedan spelade vi sällskapsspel hemma hos honom. :) Sedan gick vi tillsammans mot stan runt 23, han gick till hotellet för att ha det lite festligt och jag gick hem och sov.
Idag skiner solen och jag funderar på att gå ut en sväng, gå till bibblan och sådär. Det blir nog fint!
Annars får jag se om det händer något senare. Linda kanske skulle ha någon tjejkväll med melodifestivalstittande och sådär, men det är inte säkert än så får se hur det blir med det. :D
Annars kanske någon vän har lust att hitta på något. :) Igår kväll var det ingen som nappade, ingen pallade... Trist ju!
Jag lyssnar på Ke$ha nu, hon är ball! Läste om henne i senaste Frida och tänkte "vilken brud!", typ. :D
Nä, nu ska jag ut. Ciao! :*
Crazy Beautiful Life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0