2nd february 2011.

Nu är jag här igen och tänkte bara skriva några rader. :)
Idag slutade vi redan vid 12, gött! Och då knallade jag till bibblan med Agnes, Amanda och Jozzan för att låna ett gäng böcker om världskrigen, som vi har i en hemtenta att skriva om.
Sedan gick jag hem och pluggade.
Igår gick vi alla tjejer hem till Amanda och Jozzans nya lägenhet, som är väldigt fin, för att chilla lite och sedan gick vi på bio igår kväll. På filmen "Till det som är vackert". Den var rätt så bra, men har sett bättre svenska filmer.
Och på fredag är det min födelsedag, så det är ju lite trevligt! :) Firar med familjen på fredag och på lördag blir det nog förhoppningsvis lite fest. Hihi :)
En present jag får blir en klippning jag beställde innan, imorgon blir det. Finemang!
Ska träffa älskling snart :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0