16e februari.

Vaknade upp bredvid min älskling hemma hos honom imorse. :) Det var efter en natt med konstiga drömmar och vi vaknade upp båda två innan fyra imorse, somnade om och sedan vaknade vi igen typ fyra timmar senare... Myste och tittade på Scooby Doo. Underbart fint som vanligt.
Sedan bjöd han mig på pizza ute, och där på pizzerian satt vi kvar drygt under två timmar och pratade. :)
Jag älskar min Johannes! <3

Sedan gick jag hem och väntade på Jozzan som kom efter en stund. Vi hängde framför datorn, drack kaffe, snackade, tog lite kort och bara var liksom. Fint att träffa min kära vän lite! :)
Ikväll fick jag en ny leksak, en ny mobil. :D En Sony Ericsson XPERIA X8 blev det, och som tur var så var den inte rosa som pappa nämnde att den skulle vara. Den hette Pink typ, men det var nog för att det var ett rosa skal med den. :p

Peace and nighty!

6e augusti 2010.
Efter att jag överförde drygt 500 mobilbilder nu i veckan så har jag en hel del bilder att bjussa på.
Här får ni en vacker sådan, haha :p

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- fin bild!

2011-02-19 @ 15:33:04
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0