Sherlock Holmes II & mellandagsrea.

Var igår på bio och såg Sherlock Holmes- A Game of Shadows. Och den var riktigt, riktigt snyggt gjord! Har dock hört från pojkvännen och från andra håll att den inte stämmer överens med den originella storyn, men själva filmerna är ju fortfarande bra liksom, hehe. :)
Men innan bion så hängde jag med älskling och hans familj till Jönköping. Vi gick på Ikea först och sedan blev det A6 där vi käkade på Donken och kollade lite. Men det var stört mycket folk!
Har idag kollat mellandagsrean och jag hittade en tröja och ett par byxor på Lindex. Har dessvärre inte fått studiebidraget än, annars hade jag säkert passat på att köpa fler billiga, fina plagg och grejer. ;)
Stötte på Ridd, Bella och Hanna som går i min klass och gick runt lite med dem. Trevlans.
Nya tröjan, hej piercingen.
Och byxorna.
Älskar dessa modeller, så sköna brallor.
Gick runt och dunkade musik med mina nya Skullcandy- hörlurar, så najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0