Fredagen den tionde december, jao.

Har idag vandrat runt med värsta träningsvärken i rygg och lår sedan gymmet igår. Träning är inte kul, det är bara farligt och ansträngande ju! Fast det är rätt najs ändå, det ger ju något. ;)
Åt sedan en Calzone med älskling efter gymträningen, hah perfekt! Sedan fick jag mysa med honom lite, för nu är han iväg hela helgen på någon utbildning.

Och på måndag byter jag till samhällsprogrammet. Jag pallar inte natur längre, trist men det var rätt så tufft ändå. Matten går liksom hälften så fort på samhäll och det är ju ett steg enklare matte där, känns bra det. Samhäll är ju också ett brett, högskoleförberedande program så jag kan ju satsa lite ändå!

Har varit på Lucia cup denna kväll. Men först så var jag ju hos Jessica för att göra våfflor (hade inga ägg till pannkakor, och nöden har ju ingen lag som man säger) och titta på Idolfinalen. Yay, Amanda vann! :)
Lucia cup innebär innebandymatcher och rockband som spelar, typ. Det var även lucia vid midnatt.

Weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0