Christmas Time.

Sicken finfin jul jag har haft! :)
Började med att spela bowling på dan före dopparedan, med far och hans Lotta, Lottas söner Max och Felix och lillebror Isak. Det gick inte så bra för mig, haha.
Sedan åkte vi hem till Lotta och dem i Nässjö för att äta med lite annat folk och sedan köra julklappsleken. Alla vill ha den hederliga trisslotten! Kul det där. Jag fick i alla fall en skiva med Rix Fm- hits 2011 och ljuslyktor.
Sedan lirade man Guitar Hero ett tag, jag sjöng halsen av mig typ. Jag satt nästan alla toner i Taylor Swift's Love Story! ;)

Självaste julafton firade vi hos morföräldrarna. Farsan hängde även med dit och så var vi där, nästan hela den ursprungliga familjen.. Fast nej, inte riktigt. Det känns ju tomt utan mina två big bros!
Vi tittade på Kalle medan mormor fixade julmaten. Jag har då inte tröttnat på Kalle, jag! Man upptäcker ju nya detaljer varje år. Man blir äldre och observerar mer. :)
Isak och jag delade ut alla julklappar. Så fint att göra varandra glada med inslagna ting, hihi.

Jag fick riktigt najsiga klappar; en Ziperall, en Fjällräven- rygga och prydnadskuddar av mamma, hörlurar, ett linne och en ring av pappsen, pengar och ett armband av Lotta och så fick jag strumpor av mormor och morfar, men de bidrog till mina julklappar som mamma köpte, så. 

PEACE! Jag hoppas att julefriden har legat som en förtrollning över världen, och att ingen behövt vara ensam i jul.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0