A Cross.

Har haft fina dagar med min älskade. Sett lite film och serier och haft det awesome. Vi såg filmen Trollhunter, den är handfilmad och sådär. Den var helt okej, ganska cool ändå.
Hans lillebror Levi kom till stan igår, så då hängde vi med honom, käkade pizza och sådär.
Och idag ska jag träffa min vän Agnes. Hon kommer snart hit och sedan ska vi ta en fika på stan och fota lite kanske. :)
Snart nyår, ja. Får se hur det blir. Det blir i alla fall med vänner, men vad vi gör får visa sig.
Nya linnet jag fick av pappa i julklapp.
Och nåt jag inte skrivit än, är att jag färgat håret svart! Det ser man iofs på bilderna i förra inlägget.
Det var lite spontant, pappa färgade sitt skägg och jag tog resten av färgen.
Nu har jag testat det med. Men jag gillade det röda.

Kommentarer
Postat av: Angie

SV: Hihi aww ^^

Tack själv! Den har vart awesome :D<3

2011-12-31 @ 01:31:14
URL: http://agneesekedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0