Tisdag, den trettionde augusti.

Då var ännu en skoldag avklarad. Och denna dag bestod av två mattelektioner samt spanska i slutet, en överväldigande trötthet för min del och skolfotografering som tog över största delen av engelskan.
Det är inte bra att den där tröttheten som brukar komma på lektioner, redan börjat smyga sig på. Jesus. Jag sitter och halvsover eller så kan det bli så illa att jag måste lägga mig ner på bänken en stund. Och när jag satt där och blundade, så hojtade Moa till bredvid mig, "vakna, Ester!". Hehe ... Nä, såhär ska det inte vara! Jag ska bättra mig. ;)

Efter skolan gick jag till stadsbibblan som ligger i skolområdet, för att skriva ut min svenskaläxa (vi skulle berätta om oss själva. "Brevet om mig", kallades den) som jag blev så nöjd med. Och sedan skrev jag ut åt Johannes med. Men det blev ett missförstånd, för han skulle visst ha sju exemplar och jag som trodde det bara behövdes ett. Åh! :p
Well well, sedan mötte jag upp min fina och så gick vi till honom för att käka choklad, massera varandra och lyssna på lite Mike and the mechanics. Helmysigt, som alltid. Älskar dig! <3

När han skulle till ett möte sedan, så drog vi mot stan hand i hand i spöregnet. Och jag red på hans rygg över djupa pölar som bildats under tunnlarna, för han hade bättre skor. Jäklar, vi blev verkligen blöta rakt igenom! Uhh.
Så när jag kom hem tog jag en varm dusch. Gjorde sedan iordning nudlar här i min ensamhet, igen annan är hemma här. Det tredje avsnittet av True Blood säsong 4 hade laddat klart, så jag satt mig och tittade på det sedan. :)

Peace, love and understanding!
- This summarizes just how life should be.


Hehe, snyggt va!
Ville bara visa hur den plastskenan jag har nu ser ut. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0