20 augusti.

Howdy!

It's sweet when my family almost is united. My family is usually fragmented, and that's pretty sad. But we grow older, which is naturally yeah, and starting our own lifes. And that's great. 

Jag fick ett ryck och kände för att skriva en rad på engelska, mhm. Och idag känne jag mig lite skum, fick inte sova så mycket inatt. Just nu har vi tre hundar i mammas lilla hus, och Zelda, grannens hund, som mamma tar hand om just nu började skälla så att jag inte kunde sova längre än till åtta typ, två timmar till och det hade varit tillräckligt iallafall. Bad yeah.
Min bror Johannes är i stan nu, han kom från Norge där han jobbar i måndags. Jättekul att se honom igen efter många månader!

Jag ser faktiskt fram emot skolan lite, och på onsdag är det dags att dra till gymnasiet. :) Det här bliiir bra!

Dagens låt;

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0