Sovmorgon.

Godmorgon!

Det är måndag morgon och jag börjar halv 10. Känns ganska sådär göttigt att kunna chilla lite extra såhär på morgonkvisten. Det var lite svårt att sova här då de andra började tidigare och gick runt här, så gick upp tidigare och började i god tid med morgonrutinerna. ;)

Idag bärjar skoldagen med tyska. Ja, das ist gut! Haha. Och sedan blir det matte och spanska också.
Var duktig och tog tag i de matteuppgifter vi hade i läxa igår kväll. Min efterlängtade älskling kom hit efter jobbet, och då hjälpte han mig, för han är en smart grabb min kära! ;) Men jag kände mig rätt trög, mhm. Tar ibland en liten stund innan jag får in hur man gör liksom. :p 

Nä, nu ska jag dricka upp mitt te och lyssna klart på It takes a fool to remain sane, innan jag knallar iväg till skolan.

Dricker te i min kära I <3 Berlin- mugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0