Rix Fm Festival.

Hey!

Igår drog mamma, David, Agnes och jag till Kalmar för att gå och kolla på konsert, yeah radio- festival som rubriker lyder! Och där spelade Vincent, som var min favorit bland artisterna, Erik Segerstedt (och sedan kom också Mattias  från EMD, som var den "musikaliska överraskningen". Erik berättade att bandet inte skulle splittras som det ryktades om, och då tog han in Mattias. Men man tycker ju att Danny också borde kommit, så att bandet var återförenat liksom) och Eric Saade, Sanna Nielsen, Nicke Borg och Ulrik Munther var också där och gjorde sitt. Det var väldans bra, faktiskt! :) Men Jay Smith och Swingfly skulle egentligen också framträtt där, men de var tydligen "sjuka". :p
Vi kom till Kalmar runt halv halv sex, och festivalen började vid sju. Så det första vi gjorde var att leta rätt på ett matställe. Och brorsan som bott och pluggat i Kalmar hade ju koll. Han ledde oss till en grekisk restaurang där vi käkade smarrig pizza. Sedan kollade vi runt i butiker, och jag köpte en tröja på Monki. :)

Sitter på mitt rum hemma hos pappa och dricker en kopp te. Älskling jobbar hela helgen, och sedan drar vi med pappa till Danmark på måndag, så jag kommer sakna ihjäl mig lite halvt nu. :(
Drar ut och joggar med David snart, det är dags att komma igång rejält med träning snart, yep! ;)

PEACE.


Här är min gulliga vän, hon heter Agnes. ;)




Och här är en jag. Men en snygg hatt, älsklings hatt som jag typ fått. ;)



Nicke Borg där på skärmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0