NA11B, det är min klass det.

Då var första dagen på Eksjö Gymnasium avklarad!
Vi fick ju inte reda på vilka man skulle gå i samma klass med förrän först idag. Så det var spännande det.
Alla klasser samlades i aulan halv nio för att få un poco información. Sedan gick jag med mina handledare Nick och Lena och min naturklass till en sal på Nova. Fortsatte med mer information osv, och sedan en rundvandring i skolan och lite lunch.
Känner till de flesta i klassen, men sedan är det en del helt nya ansikten. Mest orienterare från nån annan stad, tror jag. Vi är 26 stycken i klassen i alla fall.
Nu blir det massor av matte, en hel del språk (nu ska jag läsa både spanska och tyska!) och en del kemi, historia, svenska och engelska. Mer än det är det inte än så länge. Eller, vi har ju då även en idrottslektion i veckan.
Det här blir nog bra! :)

Mötte min pojkvän när vi slutat och vi tog en fika på stan. Gick sedan hem till honom för att mysa och titta på Scary Movie. :)
Annars har jag ätit smarrig lax, chattat lite, lyssnar på Detektivbyrån och mött bror min för att hjälpa honom att kånka packning. 

It's schooool tiiiimeee again!!

Jag den 8/8.


Detektivbyrån- Lyckans Undulat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin du är

2011-08-26 @ 08:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0