F-R-I-E-N-D-S.

Har spenderat ett dygn med mina vänner, hemma hos Agnes var vi hela gänget, the fabulous four. Och vi började med att handla våran middag, det blev tacos, det klassiska!
Annars så snackade vi mest, hade ju en del att snacka om då vi inte setts på ett tag. :) Allihop övernattade där, så idag spelade vi ett kul sällskapsspel, Dr. Sound, då man ska låta som olika saker och så ska de andra gissa. Lite mer kompilicerat än vad det låter! ;)

Sedan drog Amanda, Jozzan och jag hem till oss själva. Funderade först på att dra med älskling till Bruza idag för han kommer hem nu, men vi kom fram till att det bäst att han sover efter kongressen i Stockholm och dessutom jobbar han imorgon så. Åker till honom imorgon istället. :D
Jag är ensam hemma i Gamla Stan nu, och innan funderade jag över hur jag skulle fixa käk. Laga nåt? Nja, jag har inte så stor koll när det gäller matlagning, och jag vågade mig inte riktigt på det då jag är ensam också. ;) Gå och beställa nåt? Ja, cafévagnen på torget! Cevape! Denna bosniska rätt är riktigt smarrig, och med en Cockta till blir det fantastiskt gott. :) Så blev det, alltså.

Nu väntar jag på att Vampire Diaries ska ladda klart. Det går inte så snabbt... Så jag får väl chilla med min bok eller något så länge.
PEACE!

Sketched.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0