Cheesy.

Roar mig i pojkvännens säng. Nej, nej, nu ska ni inte misstolka va! ;) Men läget är såhär va, att han drog iväg till nån teater- skit innan va, och då stannade jag kvar här för att sova lite till och sådär. Nä, men jo, så är det. Och jag funderade en liiten stund på att hänga med honom och kolla vad det är för nåt, men kom fram till att den bästa idén var att jag undvek det ... De ska ha en musikal, tror jag det var, och det är ju inte så bra om jag skulle balla ur plötsligt och så. Dessutom drar skolan igång på onsdag, och jag har en känsla av att det kan bli mycket plugg och lite fritid, typ.

Så jag har legat här med hans übernajsiga dator och tittat på Charmed, spelat Fable 3 och tittat på Låt den rätte komma in, igen. Mindes inte så mycket från filmen, och då jag nästan är färdig med boken så ville jag se den igen. :) Cheesy time!

Och imorgon. Då. Då ska jag till tandläkaren och få bort min räls!! WOOOOPP! Men om de får för sig att den inte ska bort än, då j*vlar ... Tänkte skriva nåt riktigt brutalt nu, men det känns inte helt rätt. :p Men nu är det faktiskt dags, den har ju suttit på mina tänder i fyra år snart. Kul.

Nä, nu ska rälsen av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0