Bubble gum.

Har haft det finfint med pojkvännen med hett bastubad och städande, och hans rum blev riktigt fint nu när vi städade det rejält! :)
Han drog iväg till Stockholm imorse för att ha kongress tills på fredag, vi ställde alarm vid fem imorse, hade tänkt dygna. Men istället sov vi en stund runt ett inatt efter att vi ätit älsklings ljuvliga pizza med halloumi och salami bl.a och spelat Settlers. Och sedan gick jag med honom till stationen för att vinka av honom, *snyft*.

Gick hem till Gamla Stan och lade mig i soffan och tittade på Gossip Girl på teven, knappt sett den serien förut men den är ju lite gullig, "puss och kram, Gossip Girl". Och sedan sov jag typ två timmar till.
Annars har jag suttit ute på gården och läst i Låt den rätte komma in, mycket bra bok och film det där! Och om en stund kommer nog mamma och hämtar upp mig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0