7e augusti, redan.

Befinner mig i Bruza och ligger och värmer mig under täcket. Älskling jobbar, så jag väntar på honom här i hans familjs hus. Liksom igår.
Fördriver tiden med att spela dataspel, kolla på serien Charmed eller läsa i min bok. Men under förmiddagen har jag varit med mamma på hundutställning i Frödinge. Hon ställde ut Morris, men det gick inget vidare idag, tydligen. Och sedan regnade det ju konstant typ. Så även att jag satt med paraply över mig hela tiden så blev jag lite blöt i baken och på benen, därför ligger jag nu och värmer mig. ;)

Har knappt kunnat blogga nu då det inte fanns nåt internet här igår, och sedan har jag ingen täckning på mobilen här.. Operatören 3 suger ibland! Men nu finns det internätåtkomst från nån granne till datorn i alla fall. :p
Om två och en halv timma kommer älskling hem och lite senare drar vi in till hans lägenhet. Imorgon fyller mamma år, så när älskling jobbar drar jag ut till henne och firar lite. :)

Ball bild på mig som älskling har tagit med sin najsiga mobilkamera och redigerat fett tjusigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0