14 augusti - Denmark Tomorrow Morning.

Träffade nytt folk igår. :) Alltid kul ju! Åkte hem till Lotta i Nässjö med pappa och Isak runt klockan halv sju, när jag bakat mina chokladmuffins, hihi. Vi åt en tacomiddag och Isak och jag frick träffa hennes söner Felix och Max. Jättetrevligt!
Max drog ut och festade och vi andra drog och hyrde film, det blev Big Mommas. Riktigt skön film! Och sedan slaggade vi där. Felix, Isak och jag satt uppe till tre på natten och tittade på en massa roliga Youtube- klipp, finns så himla mycket skoj att hitta på den sidan ju! ;)
Men det gänget, plus Lottas dotter som pluggar i Lund, drar vi till Danmark imorgon! Najs.
Igår spelade vi minigolf innan vi drog hem till Eksjö, and I sucked, yeeaah! :p

Jag är i Bruza och Johannes jobbar för tillfället. Fadern min var snel och skjutsade hit mig när vi kom hem från Nässjö igår. :) Kände att det vore finast att få träffa min älskade lite innan vi drar ifrån Sverige imorgon.


Bjussar på crazy webcam- pics. ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0