10e april 2011.

Hey! Hey readers! Readers, hey! Hey readers!
Om ni inte sett Annoying Orange- sekvensen där han säger "hey apple! Hey!..." så har ni den här; http://www.youtube.com/watch?v=Y83YYNAnFho&feature=grec_index

Jag befinner mig nu hos min vän Agnes efter att ha slaggat här inatt. Och vad varmt det var i hennes rum! Som vanligt i varma, mörka rum när jag sover, så vaknade jag upp med en panikattack och började typ leta efter en ljuskälla, det lugnar ner mig. Jag fick tag i min mobil. Men innan dess ropade jag på Agnes? Hehe.
Vi såg en thriller med världens snyggaste man, Johnny Depp, som en av huvudrollerna innan vi somnade. Jag hade med mig From Hell hit, som jag bara sett lite av förut, men nu såg vi hela. Den var ganska äcklig, men inte sådär läskig så man knappt inte vågar titta. Men den var ganska bra! Producerad 2001, så det var ju ingen ny rulle direkt.

Hade en väldigt trevlig dag igår, då även tillsammans med Amanda och Josefine. Vi var ute i skogen och fotade med Agnes systemkamera, och det blev väldigt fina porträttbilder. :) Laddar upp några bilder från igår här nedan.
Idag blir det troligtvis till att träna senare, om jag pallar... Haha. Men vad Agnes och jag hittar på nu får visa sig. Juste, jag ska ju färga hennes hår! :)

PEACE

Alla bilder är helt oredigerade.










HAHA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0