Sunshine.

Det är skönt att sova. Jag lade mig innan 12 igårkväll, tänkte läsa lite ur både True Blood och Jag Överlevde!, men när jag lagt mig var jag så trött att jag för ovanlighetens skull inte pallade läsa. Riktigt gött! :)
Så jag sov tills jag vaknade en lite stund runt 7 imorse, för att sedan somna om till 9. Fint!

Gjorde iordning helgfrulle tillsammans med far min, och vi tjaffsade som vanligt typ. Hatar det. Hatar våra långsökta diskussioner om onödiga saker. Det börjar med att jag stör mig på att han typ ger mig onödig information som jag inte orkar höra en lördagsmorgon o.s.v... Hehe.
Sedan klädde jag på mig, gick ut och rökte en cigg satt en stund i solen och köpte ett vitt nagellack, för att mitt gröna graffitilack ska synas så mycket som möjligt. :)

Idag blir det till att träffa mina fina vänner lite senare, för att ha en myskväll. Det behövs. Vänner behövs alltid. <3
Underbart väder idag, verkligen! Glad man blir! :D Vår är underbart. Vår är kärlek.

Nu ska jag strax duscha och förbereda mig. Sover nog hos Agnes, förhoppningsvis. Så då kan det ju vara bra att packa lite nödvändig skit. ;)


Bild tagen sommaren 2010.
Jag ser typ överspänd ut, speciellt halsen. Haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0