Sunny sunday.

Hääärligt väder idag! Det har ju varit soligt hela dagen. :D
Har varit ute i stort sett hela dagen, krattat en massa löv i trädgården, hängt tvätt, läst ett kapitel ur True Blood i hängmattan och ikväll tog mamma och jag en cykeltur med Jaga i skogen. :)
Åt grillat också, men åt det tyvärr inte utomhus då vi inte tagit ut utemöblerna ännu.

Imorgon ska jag till tandläkaren för att reglera min tandställning o.s.v. Förhoppningsvis är det en av de få gånger som är kvar, för tandsköterskan sade att den åker av framåt sommaren. Hoppas verkligen det, för efter drygt 3 säkert 4 år snart med den i munnen så vore det fint att få bort den. :)
Pappa hämtar mig här ute och skjutsar mig, sedan drar jag hem till stan. Japp!

Dagens låt;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0