Skärtorsdagen.

Hejsan!

Vaknade upp runt 9, och tänkte "nä, det är liiite tidigt att gå upp än", men jag kom på att jag lade mig innan 12 igår så jag hade fått nog med sömn, gick upp då. :P
Sedan dess har jag städat lägenheten på pappas begäran och suttit ute i solen och läst TB. Solen ändrar pigmenttonen i huden på nolltid ju! Grymt. ;)

Åt lite med pappa (utomhus, mys!) nyss och ska gå ner och köpa lite fika på stan strax, bara för att pappa är fikasugen.
Senare blir det till att gå till mormor och morfar och få en påskpresent. Så gulligt! :)
Vi drar till Halmstad över påsk. Åker till Bettans stuga, ska bli trevligt!

Uppdaterar senare med en bild från fotosessionen vi hade och dagens låt!
GLAD PÅSK!


Jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0