The market

Skönt att sluta senare bara en dag den här veckan. I måndags då alltså.
Slutade efter den egentliga fysiklektionen idag klockan 14.00, istället tittade alla 3 NO- grupper på en film, en fantastisk film om människans fortplantning, då de filmar inuti livmodern och man verkligen får se hur det går till! Intressant.

Idag var det som sagt marknad i Eksjö, och jag gick runt en stund med bästa Agnes och åt en munk toppad med choklad och cocos och köpte ett svart, flätat armband för 10 spänn, det gjorde vi båda, som typ kompisarmband, men Agnes tappade sitt nånstans (surt!) så jag gick och köpte ett nytt åt henne. :) Sedan blev det ju lite marknadsgodis också, köpte brända mandlar till mamma som hon fick då hon kommit till stan från jobbet. Mötte upp henne och kramade min saknade mamma (haft en otrolig saknad idag). ♥

Sedan gick vi hem till mig en sväng, tog en "paus" och sedan ville Thea möta oss, så vi gick tillsammans med henne en stund, innan vi åt pizza ute tillsammans alla tre.
Iakttagna av poländare från cirkus och en hel del skratt emellan pizzabitarna som slank ner, så var vi riktigt mätta! Jag fick ett skrattanfall så tårarna rann... HAHA! :D

Peace, puss and passion.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0