Hm, det är nog min tur att få ligga hemm...

Hm, det är nog min tur att få ligga hemma, snorig och dan... Haft feber idag, var riktigt het då vi gick runt inne på Gekås. Hehe, I'm hot ;) nej men, min näsa rinner ganska duktigt nu, usch så surt! Men det blev en hel del fina grejor som fick hänga med oss hem från Ullared iallafall. Toppen! :-D Vi hänger i Värnamo nu, hos Bettan närmare bestämt. Vi har varit på Hemmakväll och hyrt film, och det blev Livet från den andra sidan (originaltitel: Ghost Town), en komedi som verkar bra och rolig! :) Jag tänker sova så länge jag bara kan imorgon och bli frisk så snart som möjligt, um.. Lätt att säga ja. Vi hörs iallafall ganska snart igen, för ni kanske vill veta/se vad jag köpt i Ullared idag? Peace out. (Annars...!) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0