"Hej, jag säljer prylar för världsnaturfonden...

..intresserad?".
Idag har jag gått runt tillsammans med Agnes här i kaffekullen för ett försök med en första omgång försäljning av pandaprylar. Det gick väl okej, men de flesta "hoppade över" det.
Fick några fågelfröautomater sålda och ett gäng julkortspaket m.m. :) Kanske ska ut strax igen, beror på om vi hinner innan mamma kommer och hämtar mig.

Jag började bli lite slut, sugen på något att äta. Så vi körde klart an gata innan vi fortsatte på en annan som ledde tillbaka till Agnes hus.
Sedan värmde Agnes upp varsin halvstor pizza som vi åt. Smakade väldigt bra! :)
Hennes lillebror och hans två kompisar ville att Agnes och jag skulle vara med på dunken/kurragömma sedan, så vi gick ut med dem och körde några omgångar. Var väl lite kul det.

Ska äta lax till middag och packa ihop min garderob o.s.v då jag kommer hem, sedan bara chilla och krama mamsen (pappavecka imorgon ju).
Ny vecka imorgon vilket känns gött såklart, nya möjligheter ju! Och på tisdag väntar mig ett välbehövande besök hos frissan. Klippte mig i februari senast... Hehe.

Dagens låt kommer upp efter det här.
See ya, puss!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0