CHILL! Dill pill sill grill vill drill... makrill..

Jag kan rimma, hehe... Kul!! ;)

Mamma kom iallafall och hämtade mig runt halv fem hos momo o moffa, sedan hämtade vi Isak från hans hockeyträning.
Vi handlade fredagsgott, som tacostillbehör, choklad och Coca Cola. :) Åkte hem och tog in hundarna, sedan la jag mig i soffan och läste. Läste i "Janis den magnifika" som jag tog med mig hem från skolan. Den är ju bra, och i skolan har man knappt tid för läsning. Låg där en stund, vilket var skönt och avslappnande. :)

När jag skurit grönsakerna till maten och mamma stekt färdigt färsen, så blev det dundergod tacos! Vi åt tillsammans, hela våran lilla familj, Isak, mamma och jag. Och sedan såg mamma och jag Idol innan Isak fick skjuts in till ett disco.
Sedan kollade jag runt på datan, vilket jag knappt gjort mycket alls i veckan nu, känns så himla stressigt om kvällarna när man väl är hemma!

Verkar bli en väldigt skönt helg, och det tackar jag för! Har varit rätt sliten/trött och förkyld nu i veckan, och inte kunnat träna i och med förkylningen, GAH!
I början av veckan, förra helgen typ, så var jag ju lite halvkass. Men vilken tur jag hade som frisknade till precis sådär på måndagsmorgonen, jag kände mig bra då, men när jag gick till skolan kände jag mig i och försig varm o febrig, men jag kände mig bara febrig från och till och kämpade på! Förkylningen har dock suttit i (som alltid med dessa förkylningar då..), men den verkar släppa nu, sakta men säkert. :)

Snart blir det väl sängen.
Peace out the night


Jag vill kunna spela gitarr. Ska se till å lära mig det en vacker dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0