9 de septiembre

Idag rullade skolan på med lektionerna hemkunskap, slöjd, svenska och idrott. En rätt chill dag, alltså.
Vi gjorde kyckling med ris och currysås på hemkunskapen idag, och Joel och jag gjorde ett bra jobb för det smakade bra! Även att jag känner mig ganska osäker i köket (över att göra fel) och behövde höra; Vad är det som kan gå fel egentligen? av läraren, Maria, för att slappna av lite typ. Men ja, jag/vi failar då och då (t.ex. idag då vi satt och åt och Joel sa till mig "Fan, vi har glömt att stänga av en spisplatta..!) haha, men det blir ju oftast bra i slutändan, och jag oroar mig för mycket över saker...

Efter idrotten slutade vi, och då bytte jag inte om efteråt eftersom jag ändå skulle gymma sedan.
Gick hem, duschade och åt med pappa.
Imorgon har vi redovisning på SO:n om våra grupparbeten. Jag har om medeltiden, och övade lite innan. Jag inbillar mig att jag har så svårt för sånt, blir ett nervvrak och sådär. Det kan då vara bra att vara förberedd, så ska väl försöka få in lite.

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0