1st of september '10

Båda vännerna var sick:a today, surt!
Men hade ju Jozzan att promenera tillsammans med på skoljoggen och äta lunch med. :)
Skoldagen har gått helt okej, bortsett från att jag var typ halvdöd på fysiklektionen. Jag satt och tog små korta powernaps, kände jag. Jag orkade verkligen inte hålla ögonlocken uppe, helt sjukt! Och då läraren sa en sida vi skulle slå upp så hörde jag knappt, blev lite förvirrad. Så 7,5 h's nattsömn räcker inte för mig? Eller vad handlar det om, egentligen..?

Nu är det ju mammavecka, men jag befinner hemma hos pappa för stunden.
För idag efter skolan knallade jag till gymmet för att köra ett träningspass med pilatesboll. Det gick bra!
Men när jag nästan var färdig med passet så kom ett gäng killar in på gymmet (troligen orienterare. I typ 17 årsåldern, kanske?) och attackerade träningsmaskinerna och vikterna. Jag snackade med mamma på telefon just då, och när jag la på så frågade jag om de skulle träna. "Inte just nu", sa de. Sedan stack de efter en liten stund. Hehe..

Bytte sedan om och gick till Willys för att köpa en Gainomax med chokladsmak och en illgrön banan. Fanns bara gröna! Men det satt fint ändå. Gainomax är gött! :D

Nu ringde mamma och bad mig dra mig ut nu. Åker hem till landet och ska äta middag och sånt innan jag bäddar ner mig i god tid ikväll, ska försöka i alla fall!

PEACE

 





Kommentarer
Postat av: hedda & thilia ♥

ge tips på bra träning med sån boll? :)

2010-09-01 @ 20:23:10
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0