100917

Hej!!

Jag vet att jag suger på att blogga just nu, men det har varit fullt upp för det mesta nu i veckan, med läxor och annat. Och jag har varken haft riktigt lust eller ork heller faktiskt.

Men tänkte uppdatera lite nu, från mormor och morfars place! :)
I förrgår hängde jag med Agnes och hennes pappa till vårdcentralen efter skolan, för Agnes skulle få en spruta. Och efter det åkte vi hem till Agnes innan vi efter en liten stund drog iväg till stan igen.
Vi handlade på Willys, choklad och mineralvatten till bion vi skulle se på kvällen och jag köpte också Veckorevyn.
Sedan mötte vi systrarna Fagerlund innan vi gick och käkade pizza. Det var bara jag och Agnes som åt (Hawaii blev det), Amanda och Jozzan gjorde oss mest sällskap.
Lite senare sedan blev det biotajm! I rymden finns inga känslor, såg vi. Och den var ganska bra, speciell, skön och rolig! :)

Igår efter skolan så hängde vi alla fyra tjejor igen, för vi slutade klockan 12, efter att bara ha haft slappa lektioner som hemkunskap och slöjd. Göttmos!
Väl hemma hos Agnes så chillade vi, fikade, spelade Våghals, gick ut en sväng och fotograferade. Väldigt trevligt!
Och gårdagen blev tillslut ganska sen- middag klockan 22! Dock gjorde det inte så mycket eftersom det händer högst sällan liksom.

Hoppas på en skön helg med mycket sömn, inget planerat så får se vad som händer helt enkelt!

Ha de' bäst!
P E A C E

I rymden finns inga känslor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0